Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij jou ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.

OK

Over ons

We een collectief en hebben door de jaren heen veel groei voor grote bedrijven gerealiseerd en nu gaan we die kennis, ervaring en inzichten gebruiken om de groei van de niet-corporates te boosten. Dat maakt ons lean en flexibel, met alleen de juiste mensen op een project.

En we zijn niet alleen.

We krijgen steeds meer Soundboardleden en -adviseurs die denken zoals wij, werken zoals wij en helpen ideeën aan te scherpen en groeistrategieën te ontwikkelen.

Met onze Sound Squad en Agency Friends voeren we uit wat nodig is, wanneer het nodig is.

Wat is er aan de hand

We zien bedrijven worstelen om doelen te bereiken, om merken scherp gepositioneerd te houden, antwoorden vinden voor de meer kritische en goed geïnformeerde consumenten, die op zoek zijn naar purpose, transparantie, eerlijkheid en merken met een verhaal.

90% van startups mislukt (marketingpropositie)
70% van de innovaties mislukken (beperkte marketinginzichten en conceptontwikkelingsmogelijkheden)

Dat is veel om te behapstukken en heeft soms het een helpende hand nodig.
Samen geloven we in het tunen van merken en mensen om de business te boosten.

Wat doen we

We creëren en implementeren groeistrategieën.

Waarom doen we dat?

Wij geloven dat de wereld behoefte heeft aan succesvolle, groeiende ondernemingen en start-ups die een veranderen in gang zetten en alle betrokkenen gelukkig maken.

Hoe doen we dat

Door het tunen van merken en mensen boosten we de business

We geloven dat een merk het meest waardevolle bezit is van het bedrijf. Als het op de juiste manier is bepaald, fungeert het merk als de poolster en energie booster. Het optimaliseert de beslissingen van alle afdelingen op een consistente manier en inspireert.

Om dat te bereiken, zijn we bijna maniakaal op zoek we inzichten met impact. Dat zijn de enige die een verschil maken. We kijken naar consumensen, concurrentie en touch points om de haakjes te vinden die een betekenisvol verschil make, de scherpte bepalen en doorvertalen naar merkpropositie met zin.

Op basis daarvan bepalen we de verschuivingen die nodig zijn en werken de groeistrategie uit door synergie te creëren tussen lange termijn merkbouwen en korte termijn sales,

We werken van binnen naar buiten. Eerst de eigen mensen aan boord van de nieuwe propositie en fans maken die het merk uitdragen, bestaande klanten bevestigen in hun keuze en nieuwe klanten inspireren en aantrekken.

Who we are

We’re a collective of people, looking for synergy to increase insights and strategy, execute and grow business.

Gerard Hoff

Chief Brand Strategy & Lyrics
LinkedIn

Hans Rietveld

Chief Brand Design
LinkedIn

Tjimka Bakker

Chief Digital
LinkedIn

Elmke Hendrix

Chief Content & Copy
LinkedIn

Jan-Bas Reijners

Chief Business Development
LinkedIn

 

Geert Stroucken

Chief Sustainability & Innovation
LinkedIn

Nishith Srivastava

Advisor Digital Transformation & Growth Hacking
LinkedIn

Jeroen de Kruijf

Chief Route to market
LinkedIn

Rob Severein

Chief Creativity & Inspiration
LinkedIn

Boye Hartman

Advisor Start-ups & Business Strategy
Soundboard China Brigade
LinkedIn

Ingrid Lammens

Advisor Marketing & Sales Belgium
LinkedIn

Said Schneider

Advisor Strategy Germany
LinkedIn

Mike Forster

Advisor Business Strategy
LinkedIn

Rutger Van De Pol

Advisor Strategy & Creativity
LinkedIn

Dhruba Mukherjee

Chief Websites & E-Commerce
LinkedIn

Merken waar we voor werkten

Dit is een selectie van merken die ons kans hebben gegeven ervaring op te doen en daarmee onze visie op groei en hoe deze uit te voeren een stevige vorm hebben gegeven.